גדעון סער בדרך לכבוש את הליכוד? • הסקר שמטריד את נתניהו

    ישראל פריי 2 Comment on גדעון סער בדרך לכבוש את הליכוד? • הסקר שמטריד את נתניהו
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במערכת בפוליטית מעריכים מזה זמן רב כי גדעון סער -שפרש מהפוליטיקה לפני הבחירות האחרונות- מחפש עמדה טובה יותר להיכנס עמה לצמרת ההנהגה הפוליטית בישראל, וכי פרישתו היא צעד טקטי בדרך למהלך גדול.

    מי שרואה עצמו מאוים ביותר מהשר לשעבר, הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו. סער, מחזיק בכוח רב במרכז הליכוד, ומרבית הערכות הן כי הוא ינסה להתמודד ראש בראש מול נתניהו על ראשות המפלגה.

    סקר שפרסם היום ערוץ הכנסת מציג נתונים מעניינים. בסקר נשאלו המשתתפים "האם אתה רוצה שגדעון סער יחזור לפוליטיקה?". 43% השיבו כי הם רוצים שסער ישוב לחיים הפוליטיים ורק 19% השיבו בשלילה. בסקר השתתפו כלל המצביעים, לאו דווקא שהצהירו כי הם ליכודניקי"ם.

    מצביעי הליכוד נשאלו האם "במידה וגדעון סער יתמודד על ראשות הליכוד מול בנימין נתניהו, האם תתמוך בו?", השיבו כי יתמכו בגדעון סער ו-36% השיבו כי יתמכו בבנימין נתניהו. עוד נשאלו מצביעי הליכוד: "האם לדעתך על גדעון סער להתמודד על ראשות הליכוד?". כאן הנתון מוכיח כי מרביתם מצדדים שוב בסער. 63% השיבו כי על סער להתמודד מול נתניהו לעומת 35% בלבד שהשיבו כי אין עליו להתמודד מול נתניהו.

    עצם קיומו של הסקר כמו אמירות נוספות שמיוחסות לסער, מלמדות על חזרתו הקרובה לעולם הפוליטי, כשנתוני הסקר נותנים להתמודדתו רוח גבית משמעותית.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הלוואי שגדעון סער יחזור לפוליטיקה